منوی بالا را از قسمت نمایش -> فهرست انتخاب کنید

زمان عرضه هیوندا “کنا” و “آزرا “جدید در ایران

محصوی بعدی که از سوی کرمان موتور داخلی سازی شده و روانه بازار می شود هیوندا توسان است که این محصول نیز مطابق برنامه ریزی های انجام شده از زمستان سال آیند روانه بازار خواهد شد.

مدیرعامل کرمان موتور با اشاره به هدفگذاری این شرکت برای تولید ۶۴ هزار دستگاه خودرو درسال ۹۷ گفت: ۳۸ هزار خودرو از این تعداد مربوط به برند هیوندایی می باشد.

سامان فیروزی در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران با اشاره به سیاست های آتی این شرکت در زمینه توسعه خودروهای ساخت داخل خاطر نشان کرد: یکی از اهداف و سیاست های کرمان موتور در سال ۹۷ توسعه خودروهای ساخت داخل است که در این راستا مطابق برنامه تدوین شده بنا داریم تا با سقف تولید ۶۴ هزار دستگاه خودرو در سال آینده زمینه رسیدن به این هدف را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۸ هزار دستگاه خودرو از تولیدات سال آینده این شرکت مربوط به برند هیوندایی خواهد بود خاطر نشان کرد: ۲۶ هزاردستگاه خودرو دیگر تولیدی نیز مربوط به شرکای چینی کرمان موتور شامل جک و لیفان است.

فیروزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه محصولات جدید هیوندایی شامل هیوندا ” کنا” و” آزرا” جدید چه زمانی به بازار عرضه می شوند گفت: در کنار تولید و داخلی سازی خودروهای هیوندایی بنا داریم تا ۲ خودروی جدید را نیز وارد بازار کنیم که در همین راستا هیوندا کنا و آزرای جدید هدفگذاری شد که هر ۲ محصول در ۳ ماهه اول سال آینده از سوی کرمان موتور به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل کرمان موتور در ادامه زمان ورود اولین سری از النتراهای تولید داخل را تیر ۹۷ ذکر کرد و گفت: آخرین سری از النترا های وارداتی نیز اردیبشهت ماه عرضه شده و پس از آن فقط نوع داخلی سازی این محصول روانه بازار خواهد شد.

وی با تاکید بر داخلی سازی محصولات هیوندایی در ایران ادامه داد: محصوی بعدی که از سوی کرمان موتور داخلی سازی شده و روانه بازار می شود هیوندا توسان است که این محصول نیز مطابق برنامه ریزی های انجام شده از زمستان سال آیند روانه بازار خواهد شد.

هیوندایی کنا

هیوندا آزرا جدید

                               

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا جواب مناسب را در مربع بنویسید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.