با انجام آزمایش های متعدد با همکاری شرکت هیوندایی پاورتک، موتور وگیربکس جدید با شرایط جاده ها و آب و هوای کشور کالیبره شده و تمام آزمایش های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را نیز با موفقیت گذرانده است. موتور ۱۶۵۰ سی سی جدید علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ است.
با تغییر موتور، توان آن از ۱۰۳ اسب بخار به ۱۱۴ اسب بخار افزایش یافته است و با تغییر ضرایب دنده به میزان ۱۵درصد شتاب خودرو همچنین قابلیت خودرو برای مسیرهای شیب دار بهبود زیادی داشته است.
ابعاد | دستی | اتوماتیک |
---|---|---|
طول | ۴۵۱۰ میلیمتر | |
عرض | ۱۷۵۸ میلیمتر | |
ارتفاع | ۱۴۶۰ میلیمتر | |
فاصله دو محور | ۲۵۸۰ میلیمتر | |
وزن خالص(کیلوگرم) | ۱۲۶۰ | ۱۲۷۰ |
سیکل ترکیبی سوخت (lit/100km) | ۶/۳ | ۶/۵ |
ظرفیت مخزن سوخت (lit) | ۵۵ | |
رینگ | ۶/۵*۱۵ J آلومینیومی | |
تایر | ۱۹۵/۶۵R15 |
دستی | اتوماتیک | |
نوع گیربکس | ۵ سرعته | ۴ سرعته |
نوع و مدل موتور | بنزینی – خطی – BM15L | |
تعداد سیلندر – تعداد سوپاپ | ۴ سیلندر – ۱۶ سوپاپ | |
حجم موتور cc | ۱۶۵۰ سی سی | |
حداکثر قدرت | ۱۱۴ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه | |
حداکثر گشتاور | ۱۵۰ نیوتن متر در ۳۸۰۰ دور بردقیقه | |
نوع فرمان | تقویت شده برقی – دنده شانه ای – قابل تنظیم | |
سیستم تعلیق جلو | سیستم مستقل مک فرسون | |
سیستم تعلیق عقب | سیستم نیمه مستقل میل پیچشی | |
جلو | دیسکی تهویه شونده | |
عقب | کاسه ای | دیسکی |